| Üye ol | 03 Aralık 2016,C.tesi

sı sonucu. İşte !

Yazıya oy verin :
Giriş Tarihi: 01.12.2016, 18:46 Güncelleme Tarihi: 01.12.2016, 18:49
Etiketler:
general mobile GM 5 General Mobile GM 5 yarışma kazanan yarışma sonuçları
General Mobile GM 5 yarışması sonucu. İşte kazanan!

Bildiğiniz gibi 2 tane sı düzenliyorduk. Bunlardan ilki bugün itibarıyla sona erdi ve belli oldu.

Kazanan arkadaşımız, Mustafa Esen!

Kendisini tebrik ediyoruz. Kendisine hemen e-mail yoluyla ulaşacağız ve kendisinden de hızlı bir dönüş bekliyoruz.

Bu arada, ikinci yarışmamız hala devam ediyor. Buraya tıklayarak ya gidebilir ve şansınızı deneyebilirsiniz.

Yeni yarışmalarda görüşmek üzere!

YORUM YAP TECRÜBENİ PAYLAŞ

kalan karakter 1000

İLHAN AYKIN ilhanaykin@gmail.com İLHAN AYKIN ilhanaykin@gmail.com

Aynen bana çıkması lazimdi

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 02.12.2016 10:10
Bedir Han Bedir Han

bedirhan1802@gmail.com (Bedirhan Çöl)
Gm5 istioyorum cunku abi bundan 1 sene once abim trafik kasazi yapti ehliyet olmadigi icin tum borclar bize girdi liseye gectim tuslu telefon kullaniom kazanirsam cok sevinirim kazanamasamda is bulup calismayi dusunuorum oyle alabilirim ailemin alcak durumu yok kazanirsam sevinirim kazanan arkadasa hayirli olsun bu (2. Denemem)

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 02.12.2016 08:19
Sertaç Sertaç

Yorumları kontrol ettim ben mi göremedim bilmiyorum ama yarışmayı kazananın ismini göremedim yorumlarda.

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır8
cevapla 01.12.2016 19:41
Mehmet Mehmet

Adam ACITASYON Yapmış Yorumda Ona Verilmiş Bizlerde Öyle Yapsaydık Alırdık Demek ...

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır9
cevapla 01.12.2016 19:14
serkan yldırım/ANKARA serkan yldırım/ANKARA

çocuğun yorumuna baktım gayet güzel yazmış ve dikkat ettim 2. yarışmaya da yorum yazmış ve neredeyse aynı şeyleri yazmış farklı bir şey yazmamış ve bana yazdıkları çok samimi geldi ihtiyacı olduğunu gayet de iyi belirtmiş benim anlamadığım bizdeki bu çekememezlik nedir anlamıyorum yorumların hepsine bak dım ama dişe dokunur tek şey o yazmış hayırlı günlerde kullanır inşallah

Aynı Görüşte misiniz?
evet9
hayır1
cevapla 02.12.2016 07:25
hakan kutlu hakan kutlu

adam doğru yazmıştır hali o durumdadır doğrusunu yazmıştır bence birde böyle düşünelim

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 01.12.2016 23:27
Serdar Serdar

Mustafa Esen mi ? Yorumları okudum hepsini öyle bir isim ile yazılmış ne yazı ne de yorum yok ....

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır5
cevapla 01.12.2016 19:06