| Üye ol | 10 Aralık 2016,C.tesi

telefonlar için takvimi netleşiyor

Yazıya oy verin :
Giriş Tarihi: 14.12.2015, 10:26 Güncelleme Tarihi: 14.12.2015, 10:45
Etiketler:
samsung Galaxy S6 Galaxy S6 Edge Galaxy Note 5 Galaxy A android 6.0 türkiye güncelleme Marshmallow
Samsung telefonlar için Marshmallow Türkiye güncelleme takvimi netleşiyor

İlk olarak hangi telefonlara gelecek?

Google'ın yeni Android 6.0 Marsmallow'u yavaş yavaş telefon üreticileri tarafından düzenlenerek teknolojiseverlerin beğenisine sunulmaya başlandı. Android pazarı denildiğinde akıllara gelen ilk isimlerden bir tanesi de Samsung ve 'un hangi modellerine 'ın geleceği merak konusuydu...

Samsung Türkiye yetkililerinden aldığımız bilgiler, Samsung'un öncelikle güncel üst seviye modellerine odaklanacağını gösteriyor.

Ocak ayından itibaren 'de sinin yayınlanacağı Samsung modelleri şöyle:

Galaxy S6

Galaxy S6 Edge

Galaxy Note 5

Galaxy S6 Edge+

Galaxy A serisi

Samsung, önceliğini bu cihazlardan yana kullanırken önümüzdeki dönemlerde diğer modelleri için de Marshmallow çalışmaları yapabilir.

Yeni bilgiler geldikçe haberdar edeceğiz.

YORUM YAP TECRÜBENİ PAYLAŞ

kalan karakter 1000

Kasim Kasim

Marshmallow note edge tema arayüzü gelecek mi?

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır0
cevapla 19.01.2016 13:37
mm mm

samsung grand max telefonuna gelecekmi

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır0
cevapla 19.12.2015 16:30
Ozgur Ozgur

Valla gidip note 5 aldim avrupa da satilmayacagini sonradan ogrendim bilseydim 4 alirdim simdi buna custom romlar kerneller vsvsv cok az olacak note 4 e avrupa da marshmalow u verdiler bile isteyen yukleyebiliyor burada :s

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır2
cevapla 15.12.2015 02:22
at at

Hangi ülke verdi

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 17.12.2015 18:11
ando ando

güncelleme bu kadar önemliyse nexus alın ona paranız yetmiyorsa general mobile gibi android one bir cihaz alın, güncelleme çok riskli ve sıkıntılı bir iş olduğu için üreticiler temkinli davranıyorlar, geçmişte samsung un patlayan güncellemelerini hatırlatırım

Aynı Görüşte misiniz?
evet5
hayır5
cevapla 14.12.2015 15:36
akgun70 akgun70

Yani note 4 türkiye'de üvey evlat muamelesi görecek

Aynı Görüşte misiniz?
evet12
hayır6
cevapla 14.12.2015 11:26
alican alican

hayır note 4 e ocakta note 5 ile birlikte geliyor ve çok büyük gelişmeler var note 5 in arayzünü alıyor ve daha birçok şey

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır2
cevapla 15.12.2015 13:51
melih.akn melih.akn // İZMİR

yaza alırsınız güncellemeyi. bi note 3 kullanıcı olarak söylüyorum siz şimdi note 4 aldınız yah evlatlık muamelesi göreceksiniz boşuna gelir diye beklemeyin gelsede adam akıllı olmucak tamamen baştan savma bi güncelleme gelicek. samsung politikası bu. çünkü yeni çıkan telefonunu aldırmaya çalışıyor.

Aynı Görüşte misiniz?
evet3
hayır4
cevapla 14.12.2015 20:14
akgun70 akgun70

İnşallah gelir

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır1
cevapla 14.12.2015 14:47
Ceycey Ceycey

Şubatta gelecek kardeşim

Aynı Görüşte misiniz?
evet6
hayır2
cevapla 14.12.2015 11:36